Testy Misano (46)
Další krásná akce Složení Petr Filip Martin Bedla.
Ježdění nádherné na překrásné trati kousek od TOP 46.
Další krásná akce Složení Petr Filip Martin Bedla.
Ježdění nádherné na překrásné trati kousek od TOP 46.
Super akce s Filipem Tomašem Sašou a petrem.
Naštívili jsme krásné okruhy Cartagena a Almeria.
Byla velka sranda super parta a také rychlé časy.
První den Pirelli testu v Alcarrasu s Michalem Fillou dopadl dobře nakonec jsme se posunuli o 3 pozice dolů motivace na druhý den.
Třetí den testů za náma, Filla dnes zajel čtvrtý nejrychlejší čas, prostě borec na stocku mezi sbk pecka radost pracovat pro (55).
V roce 2012 jsme se z Michlalem rozhodli po některých nejasnostech a změnách v podmínkách teamu IV Racing pro změnu.
Nakonec jsme zakotvili v polském teamu Irka Sikory a jeli jsme celý šampionát Alpe Adrie. Ve vynikající konkurenci se nám podařilo vybojovat titul.
Já jsem připravoval motorku nadějnému závodníkovi Davidu Oředníčkovi, který nám pomáhá z finanční stránkou už pár let. Dohromady jsme udělali pořádný kus práce a David se nakonec probojoval a postoupil na Mistrovství Evropy do Španělska na okruh Albacete, kde kluci předvedly poslední souboje v tomto roce.
Rok 2011 byl trochu poznamenán tím, že Viktor ukončil závodění a byla tak téměř celá sezona na Michalovi, aby ji dostatečně za financoval.
S příchodem nových posil do teamu s číslem 90 Michal Drobný a s číslem 14 Jan Nimerfold, se nám ale v teamu udělala pěkná partička. Klukům se u nás v teamu líbilo a nakonec z toho byla další pěkná sezona.
Rok 2010 byl opět ve spojení s Michalem Fillou a novou výzvou postarat se o team Viktora Nosse, který měl perfektní nápad pokusit se rozchodit značku zcela neznámou v silničních závodech a to bylo BMW S1000RR.
V roce 2009 jsem se opět vrátil do Mistrovství světa. Spolu s Michalem Fillou se nám nepodařilo sehnat dostatečný obnos peněz na pokračování v další sezoně.
V roce 2008 jsme se dohodli z Michalem Fillou, že pojedeme SSP a zkusíme se poprat o nejlepší příčky v Německém mistrovství IDM.
Sešli jsme se v teamu Jirky Brože a na řadu přišlaYAMAHA R6 a krásné testování ve Španělské Cartageni a Almérii.
V roce 2006 jsem se dostal do Mistroství světa a zakotvil v rakouském teamu LBR Ducati, kde jsme spolu s Christiánem Zaiserem a Yvesem Poltzerem procestovali celý svět.
Pracovali jsem na překrásném stroji značky Ducati 748 Ra výsledky byly opravdu zajímavé.